Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice.
Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de maxim 14 zile de la primirea produsului.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalaj original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Cheltuielile de returnare a produselor vor cadea in sarcina consumatorului iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 de zile de la retur. Rambursarea banilor se face numai in contul IBAN al clientului specificat in formularul de retur.
Nu se accepta colete cu ramburs.
Toate produsele returnate trebuie să fie:
- intr-o stare perfecta, fara urme de utilizare vizibile
- cu etichetele originale si in ambalajul original
- cu toate accesoriile aferente
- certificatul de garantie in original
- insotite de formularul de returnare completat si semnat de catre proprietarul produsului
NU SE POT RETURNA URMATOARELE CATEGORII DE PRODUSE:
- Produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, indoieturi, etc.
- Inainte de a trimite produsul, va rugam sa va asigurati ca pe colet este aplicata o eticheta care sa contina urmatoarele informatii:
Expeditor: Nume Prenume
Adresa: Str. Nr. Oras, Judet
Destinatar: Magazinul de Rolete Srl
Adresa: Str Ileana Cosanzeana nr. 2, 400230, Cluj-Napoca, Cluj, Romania
Telefon: +4 0766 181 840
Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand. Aceasta clauza se aplica conf. O.U.G. 34/2014, in cazul achizitionarii de produse de pe acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.U.G. 34/2014.
Costurile de transport retur produse vor fi suportate de catre client, clientul va achita taxa de transport la curier in momentul expedierii coletului.
NU SE ACCEPTA COLETELE RAMBURS!
Modelul de formular tip pentru returnare produse:
====================================================================================
Denuntare contract / Returnare produs
Subsemnatul …………………..………………….., posesor al CI seria ………., nr. ………………….., emis de ………….………………….., la data de …………..……, cu domiciliul in localitatea ……….………………….., judet …………………………….., strada ………………………….., am cumparat [bunul achizitionat / contractul cu nr.] …………………..…………………..…………………..………………………… in data de …….…………………..
Cu aceasta ocazie, am achitat suma de ………………… lei pentru factura fiscala seria …… nr. …………………..
In baza dreptului de denuntare unilaterala a contractului prevazut de O.U.G. 34/2014, doresc sa returnez bunul achizitionat/sa reziliez contractul si solicit returnarea sumelor platite in contul bancar [precizeaza codul IBAN al contului unde vrei sa incasezi banii]
Cont iban: ……………………………………………………….. Banca:……………………………..
Nume beneficiar: …………………………………………….
Data……………………………….. Sem…………………………………..
=====================================================================================
Inlocuire sau retur bani
In functie de optiunea cumparatorului, banii proveniti din stornarea produselor returnate se pot folosi pentru achitarea altui produs sau se pot returna in termen de maxim 30 zile de la primirea produsului de catre eGalerii in contul indicat la completarea formularului, daca sunt indeplinite toate conditiile.
Pentru orice alte detalii suplimentare: egalerii.ro@gmail.com
In momentul efectuarii unei comenzi online, Clientul declara ca a luat cunostiinta si este total de acord cu cele mentionate mai sus.
Durata de garantia prevazuta pentru fiecare produs daca este utilizat in mod corespunzator, la indicatiile producatorului, este de un an.
egalerii.ro ofera garantie pentru produsele comercializate, factura fiscala tine loc de garantie. Conditiile de garantie sunt in conformitate cu Legea 449/2003 si O.G. 21/1992. La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect, impreuna cu accesoriile aferente, copie de pe factura fiscala. In cazul in care produsele ajung neinsotit de factura, clientul poate sa solicite lui Magazinul de Rolete SRL sa expedieze factura pe email.
In cazul in care produsul prezinta vicii de fabricatie sau probleme de natura tehnica din fabricatie, produsul trebuie returnat pentru o expertiza tehnica impreuna cu ambalajul original si un formular pe care se specifica problema constatata.
La solicitarea acordării garanţiei, cumpărătorul este obligat ca, împreună cu produsul defect, să trimită o copie a facturii.
Magazinul de Rolete SRL înregistrează defecţiunile ce fac obiectul garanţiei în anexa de la certificatul de garanţie. Produsele sau părţile defecte, se vor înlocui în garanţie, fara cost sumplimentar daca se constata ca defectiunile sunt din fabrica.
Următoarele situaţii anulează acordarea garanţiei:
- utilizatorul nu prezintă toate documentele solicitate;
- intervenţiile sau reparaţiile executate asupra produsului de către firme și persoane neavizate duc la deteriorarea sau distrugerea produsului;
- neconcordanţa dintre produs și caracteristicile înscrise în certificatul de garanţie apărută după momentul vânzării;
- schimbarea stării originale a produsului.
Următoarele defecte nu sunt acoperite de garanţie:
- defecte generate de zgârieturi, deformări, fisuri, distrugeri parţiale sau totale;
- defecte generate de nerespectarea de către cumpărător/utilizator a condiţiilor de manipulare, transport, păstrare și utilizarea produsului prevăzute în termenii si conditiile de pe site;
- defecte de orice fel ale produsului datorate incendiilor, accidentelor, loviturilor, vibraţiilor.
- utilizatorul nu a utilizat produsul corespunzator, provocand deteriorari sau zgarieturi la produs
- distrugerea sau deteriorarea produsului in urma unor accidente sau utilizari improprii
In functie de optiunea cumparatorului, banii proveniti din stornarea produselor returnate se pot folosi pentru achitarea altui produs sau se pot returna in termen de maxim 30 zile de la primirea produsului de catre Magazinul de Rolete SRL in contul indicat la completarea formularului, daca sunt indeplinite toate conditiile.
Pentru orice alte detalii suplimentare: egalerii.ro@gmail.com
In momentul efectuarii unei comenzi online, Clientul declara ca a luat cunostiinta si este total de acord cu cele mentionate mai sus.