Galerii, Șine, Perdele, Draperii, Rolete și Accesorii - Telefon: +40 766 181 840|contact@egalerii.ro
Acasa/Intrebari frecvente
Intrebari frecvente2019-07-13T16:45:18+03:00
Cum pot realiza o comanda?2019-07-13T16:50:00+03:00

Pentru a realiza o comanda trebuie sa urmatii pasii:

  • cautati produsul care va intereseaza si care va place
  • adaugati produsul sau produsele dorite in cos
  • plasati comanda completand campurile necesare (va trebuie cont – simplu si rapid)
  • alegeti metoda de livrare si metoda de plata
  • trebuie sa acceptati termenii si conditiile website-ului nostru
  • finalizati comanda prin confirmare comanda
Pot modifica datele de livrare sau facturare?2019-07-13T16:49:30+03:00

Da se pot modifica, daca comanda nu a fost finalizata si expediata. In cazul in care doriti modificarea acestor date trebuie sa ne contactati telefonic si/sau pe adresa de email specificata in pagina de contact.

Daca comanda a fost expediata nu se mai pot modifica datele de facturare.

Cat timp dureaza livrarea produselor?2019-07-13T16:48:56+03:00

Produsele se pot livra in cateva zile lucratoare (1 –25 zile lucratoare), majoritatea produselor noastre fiind pe stoc. In cazul in care produsul nu se afla in stoc si el trebuie comandat de la furnizori, sau produsul solicitat este personalizat, termenul de livrare va fi diferit. Temernul exact de livrare va fi precizat in momentul validarii comenzii.

Pot returna produsele?2019-07-13T16:48:26+03:00

Da, se pot returna produsele in termen de maxim 14 zile calendaristice, cu exceptia comenzilor de produse personalizate (acestea nu se pot returna conform OU nr. 34/2014 , art. 16, lit. C.). Acestea sunt considerate produse finite, personalizate conform specificatiilor clientului.

Deasemenea nu se pot returna produsele achizitionate pe firma sau pe o entitate juridica.

Pentru retur clientul trebuie sa expedieze produsele in forma lor originala si sa suporte taxa de livrare a curierului.

Deasemenea clientul trebuie sa completeze un formular de retur produse, prezentat in Termeni si conditii, si trebuie sa respecte regulile si termenii specificatii la sectiunea de Retur produse si garantii.

Cand primesc banii de la o comanda returnata?2019-07-13T16:48:06+03:00

Banii se vireaza in termen de maxim 30 de zile de la primirea coletului.

Banii se vor restituii doar in contul IBAN specificat de client in cererea de retur.

Banii se vor restituii in totalitate daca produsele returnate nu reprezinta defecte sau urme de uzura.

Banii se vor restituii partial sau nu se vor restituii daca produsele returnate au fost deteriorate sau utilizate intr-un mod neadecvat si acestea nu mai pot fi revandute sau reconditionate.

Ce trebuie sa contina coletul de retur?2019-07-13T16:47:35+03:00

Daca doriti sa returnati un produs, este necesar sa ne contactati telefonic sau pe email, apoi sa pregatiti produsele si sa le ambalati produsul sau produsele intr-un mod cat mai sigur si corect.

In coletul de retur trebuie sa introduceti produsele comandate, certificatul de garantie si cererea de retur completata de catre dumneavoastra.

Atentie!
Costul de retur revine in sarcina dumneavoastra. Nu se accepta coletele RAMBURS, acestea vor fi refuzate. 

Ce trebuie sa fac daca primesc coletul deteriorat?2019-07-13T16:46:55+03:00

Inainte de a plati coletul curierului, va rugam sa verificati integritatea acestuia, si daca considerati si vedeti ca ambalajul coletului a suferit lovituri sau deteriorari, NU achitati rambursarea si NU semnati primirea coletului.

Contactati-ne de urgenta in prezenta reprezentantului de la curierat la telefonul de contact afisat pe website -> pagina de contact.

Daca acceptati coletul deteriorat va asumati pe propria raspunde ca produsele sunt in perfecta stare de utilizare. Daca produsele au fost deteriorate, se considera ca au fost deteriorate de dumneavoastra si isi pierd garantia si nu mai le puteti returna.

Refuzati coletul daca acesta prezinta deteriorari, chiar daca ati realizat plata in avans, prin transfer banca, plata sms sau cu cardul. Daca acceptati coletul si produsele au fost deteriorate, se considera ca au fost deteriorate de dumneavoastra si isi pierd garantia si nu mai le puteti returna. In momentul in care se revuza coletul, trebuie sa specificati motivul refuzului.

Go to Top